خبرهای داغ:
مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان؛  

تعهد و تخصص، از مولفه های زینت بخش شغل معلمی است  

حجت الاسلام شعبانی عنوان کرد: هر چیزی دارای زینت و فضیلتی است. زینت و فضیلت شغل معلمی، اولا به دانش و تخصص و مهارت خلاصه می شود و شاید قبل از این بخش، تعهد او نسبت به حرفه و شغلش اهمیت دارد. یعنی ابتدا تعهد و سپس تخصص از ویژگی های مهم یک معلم است و از مولفه هایی است که جزو زینت شغل معلمی است.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۵۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با حضور مسوولان استانی در سالن اجتماعات شهید رجایی این دانشگاه برگزار شد. 

حجت الاسلام مهدی شعبانی مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در این مراسم بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان متشکل از چندین بخش است. نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مستقر است.

وی گفت: این نهاد در دانشگاه به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه در کنار دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بعنوان یک عضو خدوم و خدمتگزار در خدمت دانشجویان است.

حجت الاسلام شعبانی اظهار کرد: رسالت نماینده مقام معظم رهبری در سه مولفه حمایت، هدایت و نظارت تبیین می شود و این سه مولفه از سوی دفاتر مقام معظم رهبری در دانشگاه های داخل و خارج کشور اجرا می شود.

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین عنوان کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در دو بخش فرهنگی و آموزشی در خدمت دانشگاه است. در بخش آموزشی اساتید معارف اسلامی، ارائه دروس معارف اسلامی و مسایل که به سرفصل های معارف اسلامی مربوط است، مشغول فعالیت هستند و در بخش فرهنگی فعالیت هایی نظیر کرسی های آزاد اندیشی، جلسات شورای مشورتی، هم اندیشی اساتید، عتبات دانشجویی، ازدواج دانشجویی، برگزاری هیات دانشجویی، از وظایف حوزه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه است. 

وی افزود: هر چیزی دارای زینت و فضیلتی است. زینت و فضیلت شغل معلمی، اولا به دانش و تخصص و مهارت خلاصه می شود و شاید قبل از این بخش، تعهد او نسبت به حرفه و شغلش اهمیت دارد. یعنی ابتدا تعهد و سپس تخصص از ویژگی های مهم یک معلم است و از مولفه هایی است که جزو زینت شغل معلمی است.

حجت الاسلام شعبانی در پایان گفت: لذا شما دانشجویان معلمی تیز خود را به این زینت های مهم در رفتار و گفتار و منش مزین نمایید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار